The process of creating or enhancing a product, to add more usages to it, and effectively managing it throughout all stages of development until it is ready to be introduced in the market.
عملية إنشاء أو تحسين منتج لإضافة مزيد من الاستخدامات له، وإدارته بشكل فعال عبر جميع مراحل التطوير حتى يكون جاهزًا لإطلاقه في السوق.
The capacity of a business to achieve rapid growth without incurring additional production expenses, while also meeting fluctuating market demand. Furthermore, scale implies the expansion of a business beyond geographic boundaries.
تشير الي قدرة الشركة على تحقيق نمو سريع دون تكبد مصاريف إنتاج إضافية، مع القدرة على تلبية الطلب المتغير في السوق. بالإضافة إلى ذلك، يعني التوسع توسيع نطاق الشركة خارج الحدود الجغرافية.
All the raw materials and finished goods that a business owns
جميع المواد الخام والسلع الجاهزة التي تمتلكها الشركة.
Statistics that are often superficial and do not provide meaningful insights into the core performance or key objectives of the business.
هي عبارة عن إحصاءات عن الأعمال تعتبر هذه المقاييس عادةً سطحية ولا تقدم مؤشرات حقيقية في الأداء الأساسي للأعمال