A set of beliefs and impressions held by customers towards the company and its products and services. These impressions are formed through their previous experiences and interactions with the brand, prior perceptions retained based on advertisements or others' experiences with the brand, and their understanding of your company's vision and mission.
مجموعة من المعتقدات والانطباعات التي يحملها العملاء تجاه الشركة ومنتجاتها وخدماتها. تتشكل هذه الانطباعات من خلال تجاربهم السابقة وتفاعلاتهم مع العلامة التجارية، والانطباعات السابقة التي احتفظوا بها استنادًا إلى الإعلانات أو تجارب الآخرين مع العلامة التجارية وفهمهم لرسالة وقيم شركتك.
A commerce model where a company sells its products or services to other businesses, rather than individual consumers, such as those involving a manufacturer and wholesaler, or a wholesaler and a retailer.
نموذج تجاري حيث تقوم الشركة ببيع منتجاتها أو خدماتها لشركات أخرى، بدلاً من المستهلك الفردي، مثل تلك التي تتضمن صانعًا وتاجر جملة، أو تاجر جملة وبائع تجزئة.
A commerce model where businesses sell products and services directly to consumers, usually online. For example: Amazon & Noon
نموذج تجاري تقوم فيه للشركات ببيع المنتجات والخدمات مباشرة للمستهلكين، عادة عبر الإنترنت. على سبيل المثال: أمازون ونون.
A commerce model referring to companies that sell their products, provide services, or offer information to governments or governmental agencies. This includes dealing with public sector organizations that issue bids and tenders in the market.
نموذج تجاري يشير إلى الشركات التي تقوم ببيع منتجاتها وتقدّم خدماتها أو معلوماتها إلى الحكومات أو الوكالات الحكومية، ويشتمل ذلك على منظمات القطاع العام التي تطرح العروض والمناقصات في الأسواق.